ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Saturday, March 23

untitle -.-'

hollaaa.. assalamualaikum semua.. okayy.. few days before tak update kan...sorry... im little bit buzy with my assignment and all the matter...almost a week tak de bis.. means blackberry takde function dalam tempoh tu.. hati aku jugak semakin tenang.... kalau aku tak boleh delete kau maknenye jalan yang ade hanye dengan tak buat bis.. sorry.. tipu kalau aku cakap aku tak rindu kau... sangat kayy sangat.. tapi kita tak ditakdirkan berjodohan.... kalau nak ckp pasal salah siapa.. mungkin salah aku... and it can be ur fault too.... both of us make mistake before... dan itu TAKDIR yang dah tertulis untuk kita... aku terima... (: in a meant time kau takde dalam life aku.. there's a guy yang buat aku senyum even aku tgh down.. tpi it was awkward moment... aku senyum.. aku ketawe... on and off..... kenape ?? ntah.. tak boleh nak describe... dia macam cuaca yang kejap hujan kejap panas.. aku tak boleh describe relation kitorang.. to be honest.. there's a weird feelings toward him.... for me.... kalau dia... maybe dia just anggap bnde ni normal..mean as a friend... ohmy ! jangan bermain dengan perasaan aku... btw... thanks sbb kau buat aku ketawe ape semua bila dia takde.... weyh !! huru hara hidup aku haaa....knpe ?!!!


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment