ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Thursday, March 7

stalk blog lame.. =.=;

   hollaaaa,, assalamualaikum all dearest follower..okayy... nak citer sikit.. aku bukan jenis blogger yang update gune BAHASA KAMUS,,, aku bukan jenis blogger pakai SAYA AWAK.. aku bukan jenis blogger yang bg CERAMAH ape segala... aku hanya GADIS biase yang hanya nak SHARE kisah life aku kat korang semua... basiclly, dengar mcm ade masalah besar... takde kayy... tkade... okayy.. to be hnest.. sape kenal aku through TWITTER or even FB.. hye kat korang sbb sudi kenal aku yang bukan sesiapa ni.. okayy hari ni just nak share hati dan perasaan aku yang BERBELAH BAGI...okayy.. there's a FEW GUYS yang approach aku nak knal lagi RAPAT.. sorry.. aku bukan sombong cumaa.. HATI aku kosong.. mcm lagu najwa tuu... hahah ! okayy not funny at all... aku tak tahu lah ape aku TUNGGU .. tpi aku takde PERASAAN.. for now i think... aku taknak nnti aku mainkan prasaan korang.. TOLONG FAHAM ! ummm... LIFELESS weyhh !! kacau bilau semua... aku rase almost a year dah aku mcm ni... terus terusan menunggu kebende yang aku tak PASTI... tak pasti... huftt !! bukan niat aku nak ungkit cerita lama... but its still there on the right track... tak de yang berubah even a bit... remember everything verr damn well,.. hurmm.. payah lah kalau terus mcm nii... thank GOD aku ade kawan-ii yang sangat memahami ape yang aku rase... thanks weyhh.. korang lah SAHABAT aku...gambar kat bawah ni just sbb aku rindu owner blog tu.. tp sayang semua tu kenangan.. a piece of OUR memory....with love... myra (:



sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment