ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Sunday, March 24

i miss you very badly..

holaaaa... assalamualaikum (: okayy.. first of all.. hari ni nak cerita pasal 2 orang yang sangat penting dalam hidup aku before.. to be honest.. one of them is MDI and another one of course NFH..... okayy..lets begin with MDI...i never get boring whenever i'm writing something about you... i'm just feels like theres a shining star infront of me... im just wanna say that i miss u very badly.... do u feel the same too ? ermm... okayy... enough pasal dia.. now... nak cerita pasal someone yang sangat sangat sangat aku rindu.. setahun tak contact... theresa bit misundertanding between both of us ..err... umm....aku tak tahu knpe relation kitorang jadi mcm ni.. to be honest.. aku rindu kau.. rindu time kita lepak same dulu.. celebrate befday sesamer... umm...kau tak rase ape aku rase.... tengok gambar kita dulu buat aku jadi gilaaa... kalau lah aku mampu nak call kau... bukan tak mampu sebenarnye... it just like awkward gilaaa... kau mungkin taknak kawan aku dah kan.. mungkin dulu tu salah aku... sorry atas semua yang jadi... sorry kalau aku punca nya... ingat dulu janji kita ? takkan ade masalah yang kita tak selesaikan kan.. tapi makin kita dewasa.... aku makin dengan ego aku... kau makin gn dunia kau... kita tak sehaluan..sedangkan dulu kita macam kembar.. belangkas.... kat mane ade aku.. kat situ ada kau.. tapi tu semua dulu... sekarang kau gn life kau.. aku gn life aku.. tapi aku tak pernah lupe kau... sorry farah... sorry semua jadi mcm ni... aku selalu doakan kau berjaya... (:



sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment