ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Monday, March 25

jayjay nama di beri

holaaaaaaa..assalamualaikum...hw ws ur day ? doin fine as well ? good for u.. hahaha ! okayy... dimulakan post hari ni dengan bismillah.. okayy meyh duk dekat sikit.. ade cerita best niihh.. :* lahh.. jangan lah sampai duk atas lappy aku.. hahahahah ! sakaii ann ..... okayy.. nak cerita sikit ape jek yang aku buat hari ni yang boleh buat aku gelak besar sampai berdekak-dekak.. kawan pon tak ngaku kawan lah cerita dia .. hahaha.. okayy.. hari ni kelas aku kol 11 sampai 1 cancel.. and kami selaku student yang baik hati rase gembira ! *sambil loncat-loncat * sebab takyah g kolej awal sangat.. so aku g kelas kol 1 memandang kan aku ade buat meeting gn group HR aku.. hahaha.. aku yang buat meeting.. gila awsome !! *winkwink* lepas tu nak dijadikan cerita..few members dari kalangan group aku datang setengah jam lambat... bengang jugak rase... halal lah sbb sempat lah capai target perbincangan*kembangkempis hidung* poyo enn.. lepas tu kelas aku kol 2 sampai kol 4... mengantuk weyh kelas account... ahahaha ! lecture bantak perli aku jek... uft ! sakit rase jiwa bila kala asek kne perli..ade si pejal anak poji bantai cakap aku scandel megat.. ohman !!! memang tak lah..ade gf dia bantai serang aku.. tpi hold on.. itu saje jek nak melawak sbb budak dalam kelas tadi semua senyap jek tak berkutik... memang sume tertelan ubat tido agaknya before masuk kelas.. hahahaha ! pastu aku balik lepas kelas tu..ehhh ! lupe cerita kes syafeez berlanja kami satu kelas makan kat kedai ibu... sangat baik hati dia... hahha 1 terima kasih abg bisness man berjaya... balik sampai umah kat pintu depan mase bukak kasut...... rase macam ader something yang tengah pandang aku.. cuak jugak rase.. kotkot abg umah sebelah ke nak mengacau.. rupenye kucing..aduh..enak-enakan dia tidur atas kasut aku... hahaha ! so aku nekad bawak kucing tu masuk umah... rase mcm kucing org bela.. tapi dari siang tadi takde plk yang datang mencari.... so kami bg name kat kucing tu JAYJAY.. sangat manja dan comel... in a meant time tuan dia tak datang carik.. so biarlah kami jaga dia yaa cik tuan.. kalau nak datang umah ambil... hahahaha !  bye :*


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment