ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Tuesday, December 11

keep moving...keep doubting.....

hollaa.... assalamualaikum uoll's :D pagi.... muehehehehe... okayy..lastly aku dah kat jb balik...plan tuk stay kl sampai daftar nnti terpaksa dibatalkan atas sebab tertentu... okayy..taknak cerita pasal tu..tapi nak certita pasal AHLAI @ KHAIRUL NAJMI....the man's who i always mentioned before...okayy..facts: aku makin syg die....tp msalahnye dia hak org lain means HAWA gf die...sumtimes aku takut.....seriously aku taknak ade yang terluka nnty..tpi ahlai taknak buat keputusan..aku makin curiga...aku makin tertanye tanye...sampai bila nak jdi mcm ni...sampai semua terluka o what ?like seriously.... takde istilah 2 hati1jiwa mcm lagu melayu tu okeyh ! eh !! haha ! kita tunggu dan lihat lah...sama ade ahlai buat pilihan atau aku abaikan die lepas ni...takde istilah ke-2 dlm hidup aku....hello ! jangan ckp gn aku pasal payung emas...sorry...selagi aku boleh elak then aku elak... :) sama ada aku mmpu ke sampai hati ke tak ke....tindakan perlu diambil sebelum semua hancur....okayy...die ade gf tp tak bagi aku cari bf... aiikk ? apakah ? katenye " dia taknak hilang aku...tapi apakah itu kalau dia taknak buat pilihan...weyh ! nak kawin 2 ke guane ? sorry lah...takkan ade istilah madu dlam kamus hidup aku..by hook or by crook...okayy lah aku rase...aku taknak upload gambar dia kat sini...sbb semua belum nyate...ader mmber aku yang pertikaikan kenape aku tak turun kan page gambar MDI tu...sbbku belum rase nak turunkan...tunggu lah nnti...:)

p/s : =='k


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment