ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Sunday, December 9

awwwwch ! =='

hollaaa.. assalamualaikum uolls ! okayyy..meyh nak citer sikit.... mamat yang aku cakap buat aku senyum ape segala tu.. FACTS ...... dia dah ade GF !! okayy....sekurang'nye aku tak lah sayang gile nani lagi... :D aku tak tau aah mcm mne...we still bbm-Ing....we still contact...sayang tu makin bertambah..bahkan hati aku kat dia dah... tak tau'...dia taknak hilang aku..n so do i.. tp nak buat mcm mne... uft ! tak faham dengan KN...apa KEPUTUSAN dia...aku sabar jeklah dengan semua nih..insyallah..everything gonna be fine...

p/s : tunggu dan lihat jek lahh..


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment