ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Tuesday, May 22

; disebalik senyuman ! : )

ada yang hilang ketika ' dia ' hilang...ada yang pergi ketika ' dia ' pergi...hatiku...jiwaku...turut hilang setelah ' dia ' hilang...senyumku..tawaku...pergi setelah ' dia ' pergi...hatiku ikut hilang bersama ' dia ' ...cintaku juga ikut pergi bersama  ' dia '...sementara aku disini masih terkapai-kapai mencuba untuk berdiri tegak tanpa ' dia '..apakan dayaku tidak mampu untuk itu..semakin hari semakin lemah kurasakan...aku mohon kepada mu ya tuhan...bukakan pintu hati ku untuk yang lain..tolong buangkan ' dia ' diingatan ku...kerana aku juga ingin kebahagiaan...kuatkan langkahku...untuk aku melangkah kehadapan...dalam masa yang sama aku masih memerlukan dia..aku tahu masih ada yang sayang padaku...tapi aku tak mampu untuk menyayangi yang lain...meskipun telah aku cuba...mencari pengganti..namun aku tak mampu untuk memberi cintaku pada yang lain...kerana ' dia ' masih tertanam dalam hatiku..walaupun aku yang memilih jalan ini...walaupun aku yang memutuskan untuk meninggalkan ' dia '... aku mengharap pemaafan dari ' dia ' ...aku menunggu untuk ' dia ' menerima ku seadanya...seperti dahulu...disaat seperti ini....aku hanya mampu tersenyum melihat ' dia ' bersama cintanya...melihat ' dia ' berbahagia..seandainya  waktu boleh diundur....seandaainya masih tak terlewat..akan aku kawal segalanya...akan aku elak dari sebarang permasalahan... 


p/s : saje nak jiwang jp..weeee~ :P


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment