ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Wednesday, May 16

فعلت لها! - its done !

 dah abis kisah kau ! aku taknak cerita psal kau lagi.....dah abis perasaan aku kat kau .... terima kasih untuk selama nih...hhaha ! aku knal kau jauh dari kau knal diri kau sndiri..jangan lupe ! aku tahu perangai kau mcm mne...its okeh ! terima kasih ckp aku phsyco bagai....n untuk kekasih hati kau yang paling cantik dalam dunia nih....aku bukan perampas..n btw kau takde hak nak pertikaikan janji aku..kau pon tak sesempurna mana pon...kau dtg dalm kisah aku..jangan lupe...aku knal dia macam mane...takyah nak aja aku care berjanji..takyah susah2 nak update status pasal aku..semak doe ! jangan mencipta musuh kawan ! sbb aku tak kacau life kau..btw dia tuh tak sah lagi jadi laki kau... jangan na beria lah kawan...aku bukan lawan kau...aku takde mase nak gaduh gn kau,,so klau dah kau tak puas hati gn aku....meh sini..aku mntak maaf lah kat kau kawan..jage je lah dia baik-2..btw status aku yang kau sakit hati sangat tuh ' hope he come back in my arms ' tuh bukan unuk dia pon...jgan memandai kawan...jgn terlalu yakin..awl lagi nih kawan...kau jgn ingat aku nak rampas dia dry kau lah kawan...aku bukan perampas...jgn risau....selamat berbahagia kawan.... (:

p/s : sorry ! (;


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment