ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Sunday, June 24

dinie ikhsan !

 assalamualaikum...dah lame kan aku tak post new entry...sory..bz siket...ummm....aku na cite pasal kisah hidup aku nih...umm...DINIE IKHSAN name diberi...dia first love aku..org slalu ckp first love never die kn ? memang itu hakikatnye...4 bulan aku gn die putus..tapy aku still tak mmpu lpaskn dia dari hidup aku..ade satu hari tuh aku call die...aku happy sangt...mcm dunia nih aku punye...umm..kalau lah dia tahu pe aku rase skunk nih....kalau dia tahu ape aku tgh pker skunk nih..kalau aku boleh putar balik mase nih...than jer tahu perasaan aku skunk nih...sush senang hidup aku asyik ingat kat die jer...umm..im juzz keep smile even my heart was broken...aku juz harap die kmbali dlam hidup aku...sejauh mane aku pergi...selama mana aku menghilang...sebanyakmana aku cube tutup perasaan aku tuk dia....semakin dalam perasaan aku kat dia...aku tak boleh lari dry perasaan aku sendri walau aku cube tipu perasaan aku tuh...kalau lah dia bace entry nih...tak kan mungkin kan  ? dia dah ade life die kn ? die dah boleh lupekan aku....aku jer yang masih duduk dalam kenangan lama....yupzz...perkara terakhir yang die tahu pasal aku..aku dengan seorang lelaki bernama HADI.....tapy hadi tuh sejarh aku...aku mntak maaaf sangt kat die sbb aku mainkan perasaan die...aku pentingkan diri sendiri hanya sbb nak lupekan dinie...sorry...aku tak tahu ape aku dah buat...n now im single.well hello !!! : ) takde orang boleh gnty die dlm hdup aku nih..yupzz ! itulah hakikatnya.....Cinta tak bertepuk sebelah tangan...n now aku sblah tangan n takde lawan nak bertepuk..haha ! gila sakai ayat aku...ade ssape boleh bagi aku petua tuk lupekan die mmndangkan die juga sedang melupakan aku..sorry..im still wif my JANJI ! : )

p/s : with L o L !


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment