ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Thursday, November 7

thanks !

thanks. mama koma and suddenly abah call cakap tak yah balik. WHAT THE FUCK !!!! aku ni sape weii. sape bukan anak korang keeee. kebabian ape nii. aku simpan dah lame weii. kau tak nampak ke ape aku buat ni untuk korang semua. aku susah payah selama ni untuk buat siapa bangga aku tak tahu lah. bila mcm ni hancur semua . hancur segala hati aku. kalau bukan korang sape jek aku ada kat dunia nii ? hmmm. what a fate. what a life ? kalau mcm ni satu bende dalam kepala aku. MATI ! korang pontaknak aku kat dunia nii. sekeras keras aku aku sedar kau tu mak bapak aku. tapi korang seolah taknak mengaku aku ni darah daging kau. kau expect aku cakap ape weii. pernah ke korang call tanye aku kat sini sihat ke tak. makan ke belom. never. sape aku niiiiiiiiiiiiiiii ! 







sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment