ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Sunday, March 31

putih melati :*

hollaaa...assalamualikum... hari ni nak cerita sikit.. ermm.. nak cerita pasal hari sabtu lepas memang tak lah.. sbb tu terlampau mengundang.. :* tpi aku happy sangat hari sabtu tu.. sampai mase nnti aku cerita kat korang... okayy.. hari ni mendung jek,,, sejak 2 menjak ni asek hujan jek belah petang...btw.. korang mesti dah dengar lagu st12 tu kan.. putih-putih melati.. okkayy.. lepas aku dengar lagu aku mcm suke plk dengar lagu tu... :* aku dengar dah dekat 150 kali.. ahahahah ! comel kan lagu tu...aku suke yang first dia tu.. ahahaha,,, okayy.. semalam malam aku keluar sampai subuh baru balik... pergi danau kota ... lepak plk dekat shisha tuu.. perghh sampai berejam duk layan shisha... nasib aku tak tumbang  kat meja mamat belakang tu... padahal aku dah pesan gn driver.. jgn bantai sedap sgt nnti pening... rupenye aku yang overdos.. hahahah..teruk sampai nak jalan pon kalah org minum arak... HAHAHAHAH ! nasib ade amy... sakaii nye... malu sumpah !! tapi nasib mamat meja belakang tu awsome ! kihkihkihkih ! subuh baru balik... langsung hari ni bangun kol 1 lebih.. kalau mak aku tau ni mampus berasap telinga aku... *tepukdahi* korang jangan amalkan doe.. teruk.. hahaha ! gotcha.. !! bye.. hugs and kisses !


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment