ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Friday, March 29

jumaat yang indah... :*

hollaaaa... assalamualaikum... hujan rahmat di petang jumaat yang indah.... ehh ! bermadah sat... sebenarnye takde idea nak post.. tpi.. nak cerita sikit pasal MR.... sape tu ?? sape tu ?? remember the guy yang aku cakap senyum dia menggoda tu ? dia lah MR tu.. awwww :* mata dia... OMG !!! nak waktu berhenti jap bg aku nikmati keindahan ciptaan tuhan.... maaaaaaaaaa  ! haru dah hati aku...tolong lah.... okayy... jujur aku ckp..aku suke tengok jek.. suka cuci mata... no heart feelings... =.=' heeeeeeee.... tapi tiap kali dia pandang aku.. aku rasa nak terjun banggunan... weyyhh !! sakaii dah otak aku.. ni jatuh cinta ke macam mana ni ?? *allahuakbar* dilanda todak hati aku niii... jangan lahhh... please behave sikit cik hati oiiiii.... jangan nnti sakit lagi.... okayy..tukar topik.... semalam aku dapat bbpin farah.... yups.. my dear NFH.... to be short farah lah aku panggil......aku add dia.. tapi haram sepatah aku tak tegur lepas dia approve aku.. hurmm.. hati tak ready lagi.. takut dia taknak kawan gn aku...sampai bila nak cenggini tak tau lah..okayy lah.. tu jek nak cerita hari nii.. gotcha !! :*



sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment