ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Friday, September 28

betul ke aku bahagia ?"

betul ke aku bahagia tengok kau bahagia ? i think so " sbb aku bercaturan dengan hidup aku sendiri... aku hanya mampu tersenyum selagi aku mampu mengukir senyuman..aku percaya ALLAH ada sentiase disisi aku....ALLAH yang menentukan segala apa yang terjadi dalam hidup aku..insyallah...aku yakin Dia merancang sesuatu yang lebih baik dari yang sebelum ni...mungkin sbelum nih aku terluka...insyallah lepas nih ALLAH akan memberi aku kebahagiaan...... jujur....aku bahagia tengok kau sekarang,,aku tau gea memberi kau kasih sayang yang secukupnye...munkin die yang terbaik untuk kau...tapi aku masih macam saat kita putus dulu....setiap kali aku tngok gambar kita....air mate nih tak kan berhenti mengalir...untuk ape ?? untuk kenangan kita.....  sorry sbb aku masih cintakan kau...sorry sbb sampai sekarang aku masih berpegang pada janji kita..sorry tuk segalanya....


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment