ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Wednesday, September 26

aku kau dan die....


1. aku - nurul amirah aatiqah....
2. kau - kau yang pernah ade kat hati aku.....
3. dia - die yang berjaya rampas tmpat kau kat hati aku... -.-"

aku mestilah selalu rindu kau enn gilaa =.=" tapi aku jugak sebuk rindukan die..... aku syg kau macam tu jgk hati aku syg kat dia...sbb bile kau takde...dia semakin dekat dihati...even dia tak hargai aku..at least dia respect aku dengan langsung tak memberi harapan..tapi kau..org yang selalu cakap iloveu...heyy ! go die ! aku benci kau sbb kau penipu..kau mainkan perasaan aku....knp kau suke sakitkan hati aku....ehhh" lupe...sbb bile kau dah terlajak syg kat aku...hati kau boleh masuk gear rivers enn....okay..aku paham ! -.-" hati kau macam kereta...tapi hati dia....takde gear....tu aku tak paham ! -.-" dia seolah menguji aku....atau aku sendiri yang tercabar sbb dia langsung takde respond...damn ! wehh ! aku bukan tunggul... atleast pandang aku.... o.O senyum sikit pleaseeeeeeee.....jgn pandang aku buat mule >.< blurr ! geram seyhh !! tolong lah.... tapi aku suke bile dia sebut / panggil aku *fullname beb !! awsome ! (y) tak pernah ader lelaki yang panggil aku gune keseluruhan name aku....hahaha ! *kecuali kaumkerabat aku lah enn' ofcoz...samada dia perasan atau tak....org pertama aku carik ofcoz lah dia kan.....  ^.^ like heaven ouh bile tengok muke dia..... *dushhh ! *hentak kepala* aku berangan disiang hari tuh....wehh...aku cerita pasal dia jerk ouuh lately nih....okay... i fall for him....tp dia tak tahu sbb......aku tak bgtahu.... >...> biarlah...aku simpan jadi sesuatu yang indah buat aku...kalau aku bghu dia..bnde ni akn jadi perkara paling musibah sbb ntah ape plk reaksi dia nnty enn' >.<" tak sanggup nak bayangkan.....*ohhTUHAN !! -|||||||- penat lah sengeh dan cerita pasal dia.... +_+""" esok aku cerita lagi..insyallah....byebyebyebyebyebyebey ! u.u' lebiuu !


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment