ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Thursday, July 19

lagi dan lagi...

lagi dan lagi..ade jer yang kecewa gn aku....heheh..MAAF ! tak bermaksud nak kecewakan sesaper pon...sorry ! mlam ni nak cerita pasal hati sendiri....huaaaa ! seriez aku rindu kau weh ! dah berapa mlam aku tak call kau kan...agk2 kau rase tak ape aku rase....umm..kau mesty tengah bahagia skunk kn... :) :) :) tak boleh berenti fikir pasal kau weh ! umm,,,,kau sihat tak weh ? oke tak keje kau ? umm.tertanya2 lah....hari2 aku tengok pic kite berdua weh ! sumpah tyme uh happy tak terhingga....kalau kau takd egfie aku dah upload pic kite berdua tuh....tapy ader masalah yang menghalang ku buat mcm tuh....heee...aku on9 mlm2 bute just tggu kau on9 weh..banyk HATI aku tolak sebb kau....aku takboleh nak bg haty aku kat org lain...weh ! sampai bile aku nak mcm nih ? ummmmm,,, betul ke ape yang aku buat nih ? patut ker aku tunggu kau ? hahah ! kau yang buat aku happy lepas senduk tuh buat aku saket hatijiwadanraga,,,weh ! weh ! weh ! demam nih ! nak call kau ! tapi aku takut nnty hati aku makin sayang kat kau..sedangkan sekarang ih pon aku tgah menjaga perasaan aku sendiri.... :) :) :) aku dalam kelas pon ingat kau weh ! yaallah !!!! kenpe aku asik ingat kau jer.....

#np : aku,kau dan dia_sheila hamzah !
p/s : SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK ! 


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment