ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Sunday, July 22

alhamdulilah... :)

salam ramadhan al-mubarak to alls yang follow this blog okeh ! .... alhamdulila sekali lagi kite diberi peluang untuk beramal di bulan mulia nih kan....alhamdulillah...first time aku kene puase jauh dari org tua aku....means sahur n berbuka sendiri..tak dapat mkan masakan mama bile jauh camgini...pape pon semoga semuanya selamat insyallah...umm,,,semoga semua yang kecewa dengan tindakan aku akan memaafkan aku...especially khairul annuar n sallehudin..maaf kalau aku ader bagi harapan palsu kat korang...aku takde niat nak buat macam tuh..cume hati nih takde...takde ruang kat hati aku tuk korang walaupon aku cube bagi ruang tuh tuk tidak hampakan korang....maaf....satu nama yang dah lame ader dalam hati aku dan takkan pernah terpadam walaupun die tidak tertulis sebagai jodoh aku..selagi hayat dikandung badan aku akan cube pertahankan perasaan aku kat dia...AMAL...yer...amal yang aku tunggu selama nih....walau die dah ade kehidupan die..tu semua takkan buat aku putus asa tuk tunggu die...insyallah....segalanya aku sandarkan pada jodoh yang dah tertulis.... tengok semua org kat sekeliling aku happy pon boleh buat aku bahagia...wlau terbit rase cemburu gn life diorang tapi alhamdulillah......aku masih ade kedua org tua aku yang selalu bagi nasihat....yang selalu ade tuk dengar masalah aku....yang selalu ade bile aku susah...alhamdulillah..thanks mama n abah.... <3

p/s : insyallah.... (:


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment