ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Thursday, February 21

no pain no gain

 okayy.. asalamualaikum alls... hahah.. tajuk entry pelik.. sbb otk aku serabut... haha ! insyallah esok okay.. im just need a litle time to heal my self... no worries... sbb aku dah boleh adapt gn keadaan sekarang ni.. aku spatutnye dah boleh agak.. KITA takkan kemane... aku kenal kau... very well... :) fine ikhsan... fine.... aku akan ingat semua ni.. insyallah ni semua akan jadi pengalaman terbaik tuk aku... aku kan cuba elak n jauhkan diri dari kau... tak guna dah semua ni...hope kau faham kenape aku buat mcm ni... :) kalau kau kate aku kejam.. yes.. aku sangat kejam.. tp[i mase yang buat aku jadi kejam...  thanks sbb buat aku happy lately ni... aku sangat bahagia.. even hanye almost a week... cukup berharga kayy... sangat..buat sekian kalinya... aku doakan semoga kau bahagia... (:


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment