ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Thursday, December 6

tadaaaaa :D

hollaaa, assalamualaikum uoll's ..... okayy.. aku ade berita best giler.... since aku dah buat keputusan tuk back off n taknak tunggu die... aku happy...serius duerius tigariuss.... im happy without him.. berita baik ? yess...exacly... i'va make up my mind.... useless tunggu die if die realy happy gn life die.... so what ? aku bnyak sangat ingat kenangan lame sampai aku tak sedar sebenarnye aku dah lame terima hakikat yang aku boleh hidup tanpa die...easy aite ?kalau sebelum aku knal die aku happy...so takde masalah tuk aku happy if die takde... :) btw guysss !!! i found someone that make me feel batter.. wooo !!! he make me smile.. he make me laugh ...he make my day become brighter than before... im happy for now... dah pandai rindu rindu sekarang..dah pandai merajuk sekarang.. comell doe ! die care gile pasal aku... okayyla.. for now..ni jek aku cerita... btw.. aku kat bentong sekarang..ade kenduri... :) insyallah seminggu disini... may have a blastuolls ! bye..tcare..

p/s : hope everythings going fine...:)


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment