ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Friday, September 7

its hurt hurts n hurts ! :")

sakit lagi....aku rse sejak aku break up gn dinie aku belum ade pengganty untuk gantikan die kat hati aku....more im trying to avoid and forget abot him...more i feel missing n love him,,,,even die dah found someone else replacing my place....i dont care...takdir...bukan jodoh aku gn die...ehh' last entry aku bahagie tahun lpas kan...ape dah jadi tahun nih ?semua hancur....astarafirullahhalazim.......ape aku fikir nih...masyallah...aku try crik org lain yet org lain makin kecewe gn aku.....bila aku ttber syok kat org lain....then aku yang sakit hati lagi....memang aku takditakdirkan tuk crik pengganti die....bialah kawan2 aku nak ckp aku tipu ape semua...korang tak rse ape yang aku rase...so diam jek lah ! :") 


p/s : aku akan tunggu selagi allah kurniakan aku dengan kesabaran.... 


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment