ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Sunday, August 5

tak pernah aku menduga kan jadi begini....

weh !!! weh !! aku tak pernah terduga jdik mcm nih...maaaa ! sakit maa.....umm,,,,yun kene lupekan die kan ma ? okayy...dah sampai mase aku lupekan die..tpy bile sume tuh dah boleh ditanggung kau muncul balik.....kau tau tak sakit nye serupa ape....serupa kau tikam aku gn pisau weh !!ummm,,,,weh ! bile kau nak nmpak ape aku korbankan tuk kau weh ! bertahun aku tanggung perasaan aku kat kau...sampai sekarang kau tak nmpak jugak.....dah aa weh !


#np-akur janji...

ps : jangan bagi harapan kalau kau sendiri tak pasti....


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment