ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Saturday, July 14

ape dah jadi ?!

uhukhukhuk ! slalu tak update kan..sorry..mungkin takde idea kot..heee...based on this title,,,,,cewwah ! speaking london ek ! hahaha ! aku nak cite nih...ade  2 rase bile kite single kn....hahahah ! first - bosan n jeles tengok couple2 lain...second - alhamdulillah..selamat dari dosa buat maksiat ! aku yang mane ek ? duadua pon aku rse....susah bile kita yang single dikelilingi oleh org2 yang mempunyai kuase 2 "couple" sbb diorang akan elalu update new story kat aku...hahah ! sikidsikid....tadi kan pakwe aku......bla..bla...bla....sikidsikid...weh pakwe aku kan......bla...bla....bla....adoooii ! takboleh kah korang fahami sikit perasaan orangorang yang hidup bersinglemingle kat muka bumi nih ! btw bukan tu aku nak cerita sbenarnyer..hehehe..aku nak cite tentang ape aku rase skunk nih...taktau lah ape nak jadii gn aku..sbb aku slalu suke kat pakwe org....susah weh nak jage hati sendiri bila kepala  n akal asek fikir nak jage hatidanperasaan org lain....uffft' org tengok aku senyum jer,,,ketawe.....sengeh dan seangkatan dengannyer...tpy diorng tak tahu ape aku fikir....ape aku rase....mcm skunk nih...sumpah aku fallinlove gn sorang mamat nih..tapy,...bnk tapinyer....memang akan aku simpan jer sume tuh sorang2...takyah nak jujur sangat bile nnty akan ader yang terluka....terutama aku....nnty aku yang terluka akhirnyer...kakakakakkh ! ader yg tanyer mcm mner gn mangkukpetaladuagenerasi tuh kn...aku 100% dah lupe dia kot..tak penting tggu org yang taknak diri mereka ditunggu.....hihihihi....back to our story...mamat tuh memang baik giler,,tpy die.......ehem ! mlas nak sebut ! saket hati jantungsegala ! sumpah aku fikir perasaan dia n chintanyer,,,so im jus think to back off...aku tak boleh jadi kawan....sorry ! aku tak kuat gn perasaan aku sendiri....im juss berharap die bahagia dengansesiapapondiasekarang ! kenapa slalu jadi mcm gini ? ummm....sakitsegalasakit aku dah rase....boleh tak kalau aku stop contect die ?? tpy nnty ape die rase ? jahat ke kalau aku wat cam tuh...ummm,,,,,,,kalau aku boleh undur masa....aku taknak contect die kalau boleh..bukan aku tak suke die....tpy aku terlalu suke dia...dary aku saketnantykemudianhari...biar aku sakit sekarang kan....sbb skarang pon aku dah rase sakitnyer melepaskan die ! oh no !!
knp die bg harapnsegalaharapan tapi tak berisi langsung !


p/s : ...


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment