ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Thursday, May 3

kau tak tahu lah ape aku rase !

hhaha..kalaka kn tajuk entry nih..aku tengah sedih sbb aku gduh gn mmber baik aku..haha..aku tahu aku jahat..tpy jangan lukakan hati aku dengan tomahan atau kritikan kau...yes..kau cantik..kaulah kwan baik aku yang paling cantik yang aku ada...dalam erti kata lain..kau lah kwan terbaik yang aku pernah ada..kau tak seda tuh..kau tak seda bila aku ckap aku taknakk kwn gn kau tuh aku maksudkan yang sebaliknye..kau ta sedar...kau tak nmpak aku syg kau weyh! kau tak tahu ape aku rase skunk nih..yer ! aku buang kau dri family list aku...aku unfriend kau..tapi mase tuh aku tengah marah..marah sanagt n terasa dengan setiap ayt yang kau cakap at aku...aku tak ambik haty pon weyh ! n aku dah lamen maafkan kau..haha ! kelakar kan...kau tak ingat semua tuh weyh ! terima kasih sbb jadik kawan n teman aku yang paling sempurna...aku mintak maaf kalau kata-2 o perbuatan aku at kau selama nih buat kau terluka atau terasa hati gn aku..aku mntak maaf,,,halal kan makan minum aku selama nih...halalkan ilmu n pertolongan yg kau pernah bagi kat aku...aku juz nak kau tahu...walau kemane aku pergi orang pertama yang akan aku cari adalah kau weyh ! tak kira lah walau jauh macm mane pon... :( sbb aku syang kau mcm darah daging aku sendiri...aku takan pernah buang kau dari hidup aku sbb aku lah kawan baik aku dunia akhirat...terina kasih beb ! terima kasih tuk segalanya....


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment