ader lagy syg ! na tau ap ? kne tkan sub yg ade at bawah ney la ! jom intai ! (-:

assalamualaikum to all readers. first of all, thanks for clicking my webpage. this is officially mine, here, there, anywhere is mine. stop judging me or else please get out from here. i'm Nurul Amirah Aatiqah azhanira. you can find me on facebook and ofcourse twitter ( @anakencikZahar ) .

Monday, December 19

, , go away ! shhu ! shhu !

shuu.....shuu.... i hate iit ! i ta mara u na kwan gn dyer..but pleez.....jgn mlampau sgt...u ingat sket ! u dgn dyer kwan jer.... bukn cple aw ! OOOO u na cple gn dyer ? juz go ahead ! go away from me then ! sbb cre u da mlmpaw sgt ! huh ! i hate it n i rely do... so choose ! she o me ???? its not bout me !! but its bout u ! only bout u ! bile i ajk u...haha..... ' ibu tgah guna lappy syg... ' ' abg pkai laptop ' so funny aite ?? tp u bleyh on9 tuk dye ?? kebetulan ? hurm ? myb but i dont think so ! ehem ! ehem ! i lupe plak...she ur bestie ahha ?! ok then.... go text gn dyer...call dyer... wall to wall gn dyer...juz ignore me then... so i'll hide my wall from u.... if i can..i'll hide evrything from u... eventhough i love u...but im relize dat u love him mo dont u ! :/ i ta thu aa knp i mara sgt bile tgk wall u ! saket !!!!!!!!!!! grrr~~ cemburu ?? myb ! i ader hak tuk rase mcm tuh... damn !!! juz go !!!!! shhuuuu ! :'(


p/s : its urt me.... so u jgn tnyer knpe i ta text u !


sye syg awk ! sudda bace comment n klik reaksi kamoo okeyh ! :D

No comments:

Post a Comment